Δημοσιευμένα σενάρια

Τασούλα, Β. (2022). «Πάλι θερμόμετρο μαμά;» Διδακτικό σενάριο στο μάθημα Νοσηλευτική Θεωρία για την ενότητα Θερμοκρασία σώματος. Νέος Παιδαγωγός online, 33, αριθμός σελίδων 542-553. 

Τασούλα, Β. (2022). «Πάλι θες να μου ανεβάσεις την πίεση;» Διδακτικό σενάριο στο μάθημα Νοσηλευτική θεωρία για την ενότητα Αρτηριακή Πίεση. Νέος Παιδαγωγός online, 33, αριθμός σελίδων 554-560. 

Τασούλα, Β. (2023). «Ατυχήματα: κακό, όχι όμως και αναγκαίο!»: Διδακτικό σενάριο στο μάθημα Αγωγή Βρέφους και Νηπίου, στην ενότητα: Το Παιδί και το Περιβάλλον του. Νέος Παιδαγωγός online, 34, αριθμός σελίδων 473-485. 

Τασούλα, Β. (2023). «Ομάδες αίματος με το σύστημα ΑΒΟ και Rhesus»: Διδακτικό σενάριο στο μάθημα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ για την ενότητα Ομάδες Αίματος. Νέος Παιδαγωγός online, 34, αριθμός σελίδων 514-521.

Εισήγηση στην Επιστημονική Ημερίδα ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας για την "Ανεστραμμένη Τάξη: Θεωρητικό πλαίσιο-εφαρμογές" με τίτλο: "Η Ανεστραμμένη τάξη στα ΕΠΑΛ

Εκπαιδευτικό Σενάριο με θέμα: «Πρώτες Βοήθειες σε δηλητηρίαση από μη φαρμακευτικές ουσίες» κατά τη διάρκεια των εργασιών του 9ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επικοινωνία

Βασιλική Ν. Τασούλα Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ 87 ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας για τις  ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου και Ιονίων Νήσων στο email: vntas...