Διαδικτυακό μάθημα για την Ιστορία της Νοσηλευτικής

A. Οι μαθητές συνδέονται με την cisco webex και ανακαλύπτουν πώς:

o   Να σηκώνουν χέρι να ζητούν τον λόγο

o   Να ανοίγουν και να κλείνουν το μικρόφωνο ή την κάμερά τους

o   Να γράφουν στο chat και να διαβάζουν τα μηνύματα των άλλων

o   Να ανοίγουν συνδέσμους από το Chat

o   Να συμπληρώνουν συνεργατικά έγγραφα ή παρουσιάσεις

o   Να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις


B. Οι μαθητές παρακολουθούν τα ακόλουθα βίντεο να δουν την ιστορία της Νοσηλευτικής ως απόδειξη για την συνέχεια και την αξία της  στο πέρασμα του χρόνου:




Ακολουθεί συζήτηση για τα συναισθήματα που τους προκάλεσαν  τα βίντεο

Γ. Γράφουν έναν χαρακτηρισμό στο Συνεργατικό Συννεφόλεξο: 

Έγραψαν:


Τμήμα ΒΠΥΕ1

Τμήμα ΒΥΠΕ3

Δ. Οι μαθητές συνδέονται με την ηλεκτρονική τάξη του σχολείου 

Εγγράφονται στο μάθημα Ιστορία Νοσηλευτικής και απαντούν στο ερωτηματολόγιο. Για βοήθεια μπορούν να συμβουλεύονται τα ακόλουθα:

Ιστορία της Νοσηλευτικής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ

  https://www.yadvashem.org/education/other-languages/greek/video-toolbox/hevt-whatis.html