A. Οι μαθητές συνδέονται με την cisco webex και ανακαλύπτουν πώς:
o
Να σηκώνουν χέρι να ζητούν τον
λόγο
o
Να ανοίγουν και να κλείνουν το
μικρόφωνο ή την κάμερά τους
o
Να γράφουν στο chat και να διαβάζουν τα μηνύματα των
άλλων
o
Να ανοίγουν συνδέσμους από το Chat
o
Να συμπληρώνουν συνεργατικά
έγγραφα ή παρουσιάσεις
o Να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις
B. Οι μαθητές παρακολουθούν τα ακόλουθα βίντεο να δουν την ιστορία της Νοσηλευτικής ως απόδειξη για την συνέχεια και την αξία της στο πέρασμα του χρόνου:
Ακολουθεί συζήτηση για τα συναισθήματα που τους προκάλεσαν τα βίντεο
Γ. Γράφουν έναν χαρακτηρισμό στο Συνεργατικό Συννεφόλεξο:
Έγραψαν:
Δ. Οι μαθητές συνδέονται με την ηλεκτρονική τάξη του σχολείου
Εγγράφονται στο μάθημα Ιστορία Νοσηλευτικής και απαντούν στο ερωτηματολόγιο. Για βοήθεια μπορούν να συμβουλεύονται τα ακόλουθα:
Ιστορία της Νοσηλευτικής
- Να αναφέρετε θεραπείες που χρησιμοποιούσαν από την αρχή της Ιστορίας του ανθρώπου (πρόταση για απάντηση σελίδες 9-13)
- Να αναφέρετε που παρεχόταν η νοσηλευτική φροντίδα στην αρχαία Ελλάδα (πρόταση για απάντηση σελίδα 14)
- Να αναφέρετε όλες τις βαθμίδες Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα (σελίδες σχολικού βιβλίου 26-28)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου