Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων 2019-2020 Τμήμα Α1

Για την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020
οι μαθητές του τμήματος Α1 πρέπει:
1. Να έχουν δημιουργήσει ένα φανταστικό βιογραφικό ππυ θα ήθελα να είναι αληθινό σε 10 χρόνια από σήμερα
2. Να το στείλουν στο email: vntasoula@yahoo.gr (στο θέμα του email να γράψουν το ονοματεπώνυμο και το τμήμα τους)
3. Οι μαθητές που δεν επικοινωνούν με email πρέπει να το έχουν εκτυπωμένο ή να το φέρουν σε ένα usb

Για την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020 
οι μαθητές του τμήματος Α1 πρέπει:
  1. Να επισκεφθούν την σελίδα europass cv
  2. Να μελετήσουν το παράδειγμα
  3. Να ετοιμάσουν ένα βιογραφικό τους
  4. Να το στείλουν στο email: vntasoula@yahoo.gr (στο θέμα του email να γράψουν το ονοματεπώνυμο και το τμήμα τους)
  5. Οι μαθητές που δεν επικοινωνούν με email πρέπει να το έχουν εκτυπωμένο ή να το φέρουν σε ένα usb


Αξιολόγηση Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων

Ανάλογα με την:
  • Συμμετοχή στη διαδικασία του μαθήματος, στην αναζήτηση πληροφοριών και λύσεων
  • Αρμονική συνεργασία με τους συμμαθητές του. Συνέπεια στις υποχρεώσεις και στις δεσμεύσεις προς την ομάδα.
  • Οργάνωση και παρουσίαση της εργασίας
  • Τήρηση ατομικού φακέλου
Θέμα: Η εφημερίδα μας

Περιηγηθείτε για ιδέες από σχολικές εφημερίδες: ΜαθητοφρένειαΣε 5 απλά βήματαΟδηγίες για να φτιάξετε μια εφημερίδα
Μελετήστε: Πως γράφεται ένα άρθροΠεριεχόμενο, γλώσσα και ύφος

Προδιαγραφές του άρθρου:

  • Το άρθρο δεν θα πρέπει να έχει πάνω από 500 λέξεις
  • Θα του δώσετε τίτλο
  • Θα το στείλετε σε word στο emailvntasoula@yahoo.gr  (το θέμα του email γράψτε το επώνυμο και το τμήμα σας)

Εργασία σε ομάδες

Ομάδα Α: Γιαννούλη Μαρία, Γιαννούλης Κωνσταντίνος, 

Ομάδα Β: Αθανασοπούλου Ανδρεανή, Ανδρεόπουλος Λεωνίδας, Αθανασοπούλου Κωνσταντίνα  

Ομάδα Γ: Βενέρη Ελένη-Όλγα, Γιαννάκη Αμαλία, Αθανασόπουλος Κωνσταντίνος, Βελίγκου Ιωάννα 

Ομάδα Δ: Αρβανιτίδης Γεράσιμος, Γαλάνης Αντώνιος, Ανδρεακοπούλου Χαρίκλεια-Φραντζίσκα, Βόντα Ελένη


Οι μαθητές της ομάδας Α θα ολοκληρώσουν το άρθρο για την ημέρα Σχολικού Αθλητισμού προσθέτοντας την συνέντευξη που πήραν από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας. Στο άρθρο θα αναφέρεται τι ακριβώς κάναμε, ποιες προτάσεις έχουν οι μαθητές για την επόμενη χρονιά και τι τους άρεσε περισσότερο και τι θυμούνται από αυτή την εμπειρία. Αν δεν θυμάστε μπορείτε να επισκεφθείτε τις σελίδες που σχετίζονται με το κάθε άθλημα για παράδειγμα Ιστορία του ποδηλάτου 

Οι μαθητές της ομάδας Β  θα ολοκληρώσουν το άρθρο για το πρόγραμμα του σχολείου μας Erasmus plus KA2 SOPRA . Στο άρθρο θα αναφέρεται με το θέμα και οι σκοποί του προγράμματος καθώς και οι εμπειρίες των μαθητών που συμμετείχαν. Για πληροφορίες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του σχολείου


Οι μαθητές της ομάδας Γ θα γράψουν ένα άρθρο για το GNTM. Στο άρθρο θα αναφέρονται και οι δυο πλευρές (των υποστηρικτών και των πολέμιων της εκπομπής). Για πληροφορίες μπορούν να μελετήσουν την προσφυγή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων κατά του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης

Οι μαθητές της ομάδας Δ θα γράψουν ένα άρθρο για τους τρόπους αντιμετώπισης του bullying. Για ιδέες μπορούν να επισκεφθούν τις ακόλουθες σελίδες:  Τι είναι το bullying, Θωρακίστε το παιδί σας, Πως να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ

  https://www.yadvashem.org/education/other-languages/greek/video-toolbox/hevt-whatis.html